מודעות אבל הארץ


מודעות אבל בעיתון הארץ ובכל רחבי הארץ

הארץ

הארץ שלנו מלאה בחברות פרסום, מה לעשות כולם רוצים להתפרנס, זה יציע לכם מודעות אבל בחצי מחיר. השני יציע לכם מודעות אבל תוך דעה. השלישי יפליג ויבטיח לכם מודעות אבל תוך חצי שעה. ואחרים אף בפחות זמן מזה.

השאלה היא מה אתר צריכים לעשות. ברור שאתם צריכים מודעות אבל. אבל מה יהיה נכון עבורכם לעשות, באיזה דפוס כדאי לכם לבחור.

מודעות אבל בארץ

הארץ שלנו דולה ורחבת ידים, מאות דפוסים בלי עין הרע שמתעסקים ומדפיסי מודעות אבל, אך רבים מהם לא יעזרו לכם הרבה. ולא מפני שיש בהם איזה שהוא בעיה. אלא שאתם עצמכם צריכים וזקוקים למשהו אחר.

רק מודעות אבל

עצרו כעת ושאלו את עצמכם האם אתם זקוקים רק לדבר אחד, מודעות אבל, או שמא אתם צריכים גם הדבקת מודעות אבל, ולאחמ"כ אף תזדקקו לסידור לוויה, אח"כ רישיון קבורה, חברה קדישא, חלקת קבר, אחרי זה מציבה כל שהיא, בין לבין אמירת קדיש.

אז זהו זה עליתם על התשובה, ששום דפוס לא יעשה לכם את המלאכות המפרכות הללו, מודעות אבל יהיה לכם גם יהיה, אבל שאר שרותי הלוויה והקבורה תהיו זקוקים לפנות לכל בעל מלאכה בנפרד. כאב הראש שלכם ילך ויגבר, וכמובן הבלגן והאנרכיה ישלטו בכל פינה ובכל מקום שאליו תפנו.


מודעות אבל - הפטרון

הזמן קצר, המלאכה מרובה. ואתם חייבים בדחיפות לאתר אחד שיסדר לכם שרותי קבורה מושלמים מההתחלה ועד הסוף בלי לשכוח שום פרט ושום עניין. וזה כולל הכל. לוויה, מודעות אבל, טהרה, השכבה, קבורה, שבעה, הורדת מודעות לאחר השבעה, כריזה אם צריך, סידור רישיון קבורה וודאי שצריך. סידור חברה קדישא, קדיש, תכריכים למת, קבר - חלקת אדמה. קבורה, הקמת מציבה, רכישת מציבה. ועוד.

מודעות אבל בעיתון הארץ

מה שכתבנו ודיברנו באריכות על שרותי קבורה ככל. תקפים ועומדים גם על פרסום מודעות אבל בעיתונים, הארץ, הוא רק דוגמה. ישנם כמויות של עיתונים. עיתון הארץ, עיתון מעריב, עיתון ידיעות אחרונות, עיתון ישראל היום. עיתון בצפון. ועוד.

האפקט של שרותי קבורה מתחילה ועד סוף מתבטא גם בכך, פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ.

אז למה לכם לחכות

הרימו כעת את השפופרת וחייגו למספר שמופיע במודעה שלפניכם

מודעות אבל הארץ