מודעות אבל חיפה

מודעות אבל | שרותי קבורה מלאים

חברת פרסום מודעות 24 מעניקה שירותי קבורה מ- א' עד ת' | 24 שעות ביממה גם בימי שישי וערבי חג.

פתרון לכל סוגי הבעיות



חלק מ- שרותי קבורה הניתנים על ידינו הם כדלהלן

מודעות אבל
ניסוח מודעות אבל לכל סוגי האוכלסיה בישראל, הדפסת מודעות אבל בכל סוג גודל, ובכל צבע שהוא. הדבקת מודעות אבל בכל מקום שתבחרו בלוחות מודעות אבל וכדומה, בכל הארץ גם מודעות אבל חיפה, פרסום מודעות אבל בכל עיתון שתגידו ובכל גודל שתבחרו. חדש ובלעדי שירות הורדת מודעות אבל לאחר השבעה.

סידור לוויה
סידור כל הדרוש לצורך סידור לוויה, אוטובוסים והסעות למשפחות הנפטר, סידור לוויה, רמקולים, הגברה, תאורה, רב, ציבור - מניין, הספדים, שתיה קרה, אמירת קדיש ועוד.

טהרה
סידור טהרה למת מ-א' עד ת'. תכירים, רחיצה, טבילה, טהרה, מיטה, שמירת הנפטר בלילה ועוד.

סידור קבורה
רכישת חלקת קבר באדמה, בכל מקום בגלובוס, בכל בית קברות שתחפצו אפילו חיפה, ירושלים, הר הזיתים, הר המנוחות, סנהדריה, וכו'. חפירת קבר, כלי חפירה, בלוקים לכיסוי המת, טקס קבורת המת, כיסוי בעפר, השכבה, הזכרה, זרי אבל ועוד.

הקמת מציבה
הקמת מציבות בסיום השלושים, כל סוג מציבה, שיש, גרנית, אבן, יציקה, אבן ירושלים, אבן איטלקי, שיש איטלקי, יש ספרדי, כל סוגי הכיתובים על מציבות + ניסוח וציורים אומנותיים.

זרי אבל
כל סוג של זרי אבל עליו חלמתם או אפילו ראיתם, זולים ויקרים, זולים פחות ויקרים יותר. זרי אבל גדולים, זרי אבל קטנים, זרי אבל מיוחדים, זרי אבל פשוטים.

הזכרה
סידור הזכרה,  פרסום מודעות הזכרה, סידור בית כנסת, דרשנים, ציבור, שתיה קרה, סעודת אבלים, השכבה, אמירת תהלים בציבור, אמירת משניות בכל מקום ובכל קברי צדיקים, לימוד משניות לעילוי נשמת הנפטר על ידי אברכים יראי שמים בציבור על קברי צדיקים נסתרים, צדיקים גלויים, ובכותל המערבי. קברי רבי שמעון בר יוחאי, קבר רבי מאיר בעל הנס, קבר שמואל הנביא וכדומה.

שרותי קבורה
מודעות אבל שרותי קבורה מלאים, פרסום מודעות אבל להדפסה, יצירת מודעות אבל בירושלים. הדפסת מודעות אבל היום, נוסח מודעות אבל ישראל היום, חיפה מודעות אבל הארץ, מודעות אבל מסודרת. הדבקת מודעות אבל מעריב, הורדת מודעות אבל שפורסמו היום בידיעות אחרונות. מודעות אבל הזכרה.

מודעות אבל חיפה | מודעות אבל כל הארץ

________________________________________________________________
מודעות אבל חיפה | מודעות אבל בירושלים | פרסום מודעות אבל | הדפסת מודעות אבל