מצבות

מצבות
עברו 30 יום מאז ההלוויה הגדולה. ואתם מנסים לגייס בעל מלאכה מקצועי שיבנה מצבה יפה ומיוחדת. וגם שיהיה במחיר זול, ולא גנב שיקרע אתכם במחירים.

בפניכם עומדים שני אפשרויות. ונסקור אותם בזה אחר זה.

האחת, לעשות סקר שוק לבד בעצמכם, דבר שגוזל המון זמן, הראשון לא עונה, השני ממהר, השלישי לא עובד באזור הזה. הרביעי מנצל את אי הידיעה שלכם במחירי מצבות ודופק לכם סכום שאין לכם מושג עם זה יקר או זול. בקיצור מלאכה לא קלה. מה גם שלא תגיעו לכל בעלי המקצוע המתעסקים בתחום המצבות. אלא רק לאותם אלו שמפרסמים בדפי זהב באזור מגורכם, או באלו שמופיעים במיקומים ראשוניים בתוכנות החיפוש ברשת המקוונת.  בסופו של יום תראו שגם עבדתם קשה, ביזבהזתם זמן יקר. וגם לא יצאתם מי יודע מה בזול במקרה הטוב. ובמקרע הגרוע שילמתם הון עתק עבור הקמת מצבה פשוטה.

השניה, לפנות לחברה מומחית שעוסקת בתחום, וכבר עשתה ועושה כל העת סקרי שוק, מכירה את השוק מקרוב, יודעת מה זה מחיר זול ומהו מחיר יקר שהמוכר משקר ביודעים ש"לא תמצאו זול יותר". וזה "כרגע במבצע שהולך להסתיים מחר". וכודמה. בקיצור המדובר הוא בחברה מנוסה שתשיג לכם את המחיר הזול ביותר בכל סוגי המצבות. ויצאתם נשכרים. גם לא עבדתם כלום, וגם יצאתם עם ארנק תפוח.

אז למה לכם להמתין יתר על המידה. פנו לאחד הנציגים שלנו עוד עכשיו, וטובי המומחים שלנו ידאגו לבניית כל מצבה שבחרתם.  נדאג לבנייה נכונה. לכיתוב נכון על גבי המצבה, ללא טעויות ושגיאות כתיב, לעבודה יהודית, ולגימור מושלם. נתמקח עם המוכר על כל בעיה שתיווצר.

נשאיר אתכם בראש שקט

ממתינים לכם
צוות אתר מודעות אבל 24