מודעות אבל מעריב


מודעות אבל בעיתון מעריב
 

אבל | תפילת מעריב

נוהגים להתפלל מעריב. גם אבלים מתפללים בביתם. עושים להם מניין בכל יום בזמן צאת הכוכבים אחרי השקיעה. אבל אומר קדיש לעילוי נשמת אביו, אחיו, אמו, אחותו, בנו, בתו, שנפטרו והלכו לעולמם. קדיש מועיל מאד לנשמת הנפטר. ולכן מצווה לאומרו בכל עת, עם כוונת המילים שמוציא מפיו והבנתם. מתוך סידור ולא בעל פה. המנחמים אתך האבלים אומרים, המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים. ולא תוסיפו לדאבה עוד עד עולם. ואינם מתחילים לדבר בתחילה. אלא אבל מתחיל ראשון והם עונים אחריו.

מודעות אבל | עיתון מעריב
מודעות אבל עיתון מעריב

עיתון מעריב נמכר בימים: ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי, שישי. אבל לא בשבת. מודעות אבל מתקבלים למערכת עד סמוך לחצות הלילה. מעריב פתח אתר באינטרנט. לוגו של מעריב בצבע אדום, עם קו מתאר מתחת למילה. בעבר היה מעריב עיתון ערב, אבל היום מעריב כמו שאר היומונים מחולק מידי בוקר. בחנויות, מובחרות, פיצוציות, מסעדות, תחנות דלק, כל בו, סופר מרקט. וכן הלאה. מודעות אבל במעריב שווים יותר מכל עיתון אחר. אין דומה לרמת מעריב

מודעות אבל | איך כותבים

נלמד אתכם בעת זו כיצד לכתוב מודעות אבל. ניקח בידנו דף ועט, לא משנה הצבע. נשב במקום בטוח ונתחיל לכתוב מודעת אבל. ראשית נכתוב בראש העמוד בס"ד. שלב ב' נכתוב באותיות אבל ברוך דיין האמת. נרד שורה ונמשיך בכתיבה, בצער רב וביגון קודש מודיעים אנו על פטרתו של אבינו אהובנו, איש אמת, יקר ללבנו, צדיק במעשיו, חסיד בדרכיו. כאן המקום להוסיף בשבחו של המת. בסיום אנו יורדים שורה וכותבים את שמו במלואו. וזה כולל שם משפחה מלא. שם האבא. בסיום אנו מסיימים, הלוויתו תצא בשעה 8:00 בערב מביתו אשר ברחוב נהר הירדן 120, לחלקת קבר בהר המנוחות.

מודעות אבל | איך מעצבים

קודם נעשה מסגרת שחורה לכל המודעה. רצוי שהמסגרת תהיה עבה למדי, באופו היותר בולט ומודגש. כעת ניגש לבחור גופן של מודעות אבל. היינו גופן הכי עבה ומודגש שקיים במחשב שלנו. יש לזכור להגדיל את המילים ברוך דיין האמת. וכן את שמו ומשפחתו של נשוי מודעת אבל. בסיום המודעה בצד ימין נמתח ריבוע בינוני, בו נכתוב זמני ניחום אבלים, נוסיף מיקום ישיבת האבלים וזמני התפילות והסעודות בבית האבל. בתחתי המודעה משמאל לכתוב את שם משפחות המתאבלים. נהוג בדרך כלל להוסיף את לוגו מפרסם מודעות אבל, בצד המודעה על חשבון המסגרת.

מודעות אבל | כיצד מדביקים

לאחר שהדפסנו כמות נכבדה של מודעות אבל. כעת עלינו לגשת לשלב המכריע, הדבקת מודעות אבל. נבחר לעצמנו יעד ברור, אזור בו נתמקד. ומקום עליו נתלה את המודעות. עכשיו נביא דלי עם מים וקמח. רוב מים ומעט קמח. נערבב ונלוש. יצא לנו עיסה דביקה. דבק מודעות אבל. נלך יחד עם הדלי ותכולתו למקום שבחרנו. נטבול מברשת סיידים בדלי הדבק. נסייד את המקום הנבחר, נניח את מודעת האבל על הדבק שמרחנו. ישר ולא עקום. נעבור שוב עם המברשת מלאה הדבק על המודעה, לאורך ולרוחב. והרי התוצאה הדבקת מודעות אבל.

מודעות אבל מעריב | פרסום הדפסה הדבקה והורדת מודעות אבל

מודעות אבל מעריב