מודעת אבל

מודעת אבל בעיתון


בעיתון קיימים מספר סוגים של מודעות. זה מתחיל במודעת דרושים. עובר דרך מודעת מכירה. מודעת השכרה, וגם מודעת אבל. כל השאר, בשונה ממודעת אבל, מתפרסמים מעמודים פנימים ולא בצורה בולטת מידי. מודעת אבל לא כן.ץ מתפרסמת בעמוד ראשי בעיתון. ובהבלטה יוצאת דופן. בכתב גדול ובצבע שחור מובלט.

מודעת אבל - למה

רבים שואלים, לשם מה דרוש לנו לפרסם מודעת אבל בעיתון. לא מספיק מודעות אבל בחוצות ובלחות המודעות. תשובתנו נתונה לאנשים מכובדים שאינם מתעקבים לקרוא מודעות רחוב, העשויים לפשוטי העם. וחפצם ומעשיהם לקרוא עיתונים. על הבוקר יחד עם כוס הקפה שלהם. אשר על כן, עיניהם יתורו אחרי מודעת אבל המתפרסמת בעיתון הבוקר.

מודעת אבל בזול

ניקח לדומא וצורך הענין בלבד. את עיתון מעריב. במידה ותתקשרו למערכת העיתון ותבקשו לפרסם מודעת אבל, יורדו לכם מחיר, יקר יחסית. מכיוון שאתם רוכשים שטח פרסום קטן למדי, וחד פעמי. אך אם תפנו לחברת פרסום העוסקת בתחום מודעת אבל. תגלו שמערכת מעריב תתן לכם מחיר זול יותר. מכיון שאותו חברה רוכשת כמויות של אינטשים ושטחי פרסום. ולכן ברור מאליו שהמחיר שונה.

מודעת אבל בלוחות

עד כאן מודעת אבל בעיתון. אבל מודעת אבל בלוחות היא משהו אחר לגמרי. כאן כל דפוס לעצמו בעל הבית על המחיר. ותפקידכם יהיה למצוא בקלות את הזול ביותר שקיים. בכל עיר מגוון לוחותקיר לפרסום מודעות אבל. ובהתאם לזאת עליכם להדפיס כמות נכבדה מודעות אבל. שיספיקו בכבוד לכל הלוחות, אחרת אתם בצרות צרורות.


לפרסום מודעת אבל בעיתון או בלוח פנו למספר הטלפון המופיע לפניכם


מודעת אבל


מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות. מעריב. ישראל היום. מקור ראשון. דה מרקר. גלובס. הארץ.