נוסח מודעות אבל


כך כותבים מודעות אבל

כותרת: ברוך דיין האמת.
שורת פתיח: בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של בעלי, אבינו, סבינו, היקר והאהוב.  
שם מלא: משה שרוני.  
מועד ההלוויה: הלוויתו תצא היום, יום ראשון כ' אדר, 20/06/12 בשעה 2:00 מבית הלוויות שמגר, להר המנוחות.  
חתימה משמאל: המשפחה המתאבלת,  
זמני ניחום אבלים מימין, בתוך מסגרת: יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב האומן האבל 3/2 שכונת גאולה - ירושלים.

מודעות אבל נוסח
מודעות אבל

היום נלמד נוסח מודעות אבל, אל תתרגשו נוסח זה לא דבר קשה. אמנם זה מתריד רבים. אך סיבת ההתרדה, היא העדר יכולת לשבת בראש שקט. ולנסח מודעות אבל. כי בזמן הפטירה, אם איש אינו יכול לשבת ברוגע ולסגן נוסח מודעות אבל. זה מצריך הרבה ריכוז, והמון מחשבה יתירה. לא כל אדם מסוגל לעשות כן בזמן שהוא אבל. נכון שישי כאלו אנשים קרים מאד, שיוכלו להמציא נוסח מודעות אבל. אבל לא כל פעם הם נמצאים בזירת האבל בכדי לערוך מודעות אבל.

נוסח מודעות אבל

כמה זה פשוט, ככה זה קל. קחו בידכם קולמוס, עיפרון, עט, או מה שלא יהיה. דף, קרטון, חשבונית הפוכה, פיסת נייר. ושבו לסגנן נוסח מודעות אבל. לא בצחוק, אלא ברצינות, בתקיפות ובנחישות, נחתור ליעד שהצבנו, נוסח מודעות אבל. יש המון נוסחאות, נוסח עברי, נוסח לועזי, נוסח מרוקאי, נוסח ברזילאי, נוסי ישראלי, נוסח יפני, נוסח גרמני, נוסח סיני, נוסח אתיופי, נוסח אשכנזי, נוסח ספרדי, נוסח ליטאי, נוסח חסידי, נוסח פשוט, נוסח רבני. כל סוגי הנוסחים במקום אחד. על רגל אחד, בשעה אחת.

מודעות אבל ניסוח

ניסוח מודעות אבל מיועד לבוגרים, ובהחלט לא בשביל ילדים חסרי רצינות. אלא אם כן מדובר בילדים אבלים. בכל אופן אנו מייעצים לפנות לאתר מודעות אבל, - האתר הזה. בו ינסחו עבורכם מודעות אבל בסגנון שתבחרו, בקלות ובנוחות, במהירות ובמסירות. שווה לבדוק ולנסות. לא תפסידו מהומה. ניסוח מודעות אבל למי שבחייו לא ניסוח מודעות אבל, זה לא ממש קל, אבל לאחד שמתעסק בזה מידי יום, ובכל שעה, זה נשלף מהשרוול.




נוסח מודעות אבל


מודעות אבל נוסח, ניסוח מודעות אבל