פרסום מודעות אבל

פרסום מודעות

דרך העולם לפנות לבעלי חברות פרסום מודעות אבל. בעת צרה ומצוקה, זמן קשה של אבל ואכזבה. מיד פונים הם למשרדי פרסום מודעות אבל. בכדי לשתף את כלל הציבור במצוקתם, צרתם הזועקת עד לשמים. לא תמיד אפשר לעמוד בגבורה ולסדר את שרותי קבורה, על הרוב אין כח, ואין יכולת, לעמוד איתן, ובשפיות יוצאת מן הכלל, לנהל את סדרי הלוויה. בזמן כזה הפותרות נמצא בידי פרסום מודעות אבל. לפעמים זה מודעה בעיתון מעריב, פעם זה מודעות אבל בעיתון ידיעות, לא לעולם חוסן, ובמקרה של אבל דרוש מיד לפנות לחברת פרסום אמידה שתעשה לכם את העבודה הלא קלה הזאת. צריך לשלם קצת על המלאכה, אבל אין ברירה, זה עדיף מלעשות הכל לבד. פרסום מודעות אבל לבד, אחריתם מי ישורנו, אבוי לאותו יצור אנוש, שנפטר לו יקירו, ואינו מתאבל עליו כראוי.

מודעות אבל שפורסמו

מודעות אבל
בעלי פרסום, העומדים מאחורי ומלפני פרסום מודעות אבל, מבקשים להבין, להביט, האם חילה חלתה טעות, שגיאת כתיב וכדומה. במודעות אבל שלהן, לפעמים זוהי סתם סקרנות מסוימת, לראות מודעות אבל שפורסמו, ובכך לידע מי הם אותם נפטרים שמתו היום. או מי הם המתים שהלכו לעולמם בזמן האחרון. קרי שבוע או חודש המסתיימים. לא תמיד ניתן יהיה להבחין בצורה חדה, בין מודעות אבל שפורסמו היום, לבין אותם מודעות אבל שפורסמו לפני חודשיים ויותר. הכל תלוי לפי חומרת הדין, וראות עיני המסתכל. במידה ההינו חד ראיה, בעל שני עיניים חדות, חכם ונבון מאין כמוהו. מירה הסיכויים שהוא יצליח לעלות על מודעות אבל שפורסמו בזמנים שונים. אבל אם המביט אינו כזה יוצלח כפי שחושבים שהוא, לא יוכל להבדיל בין מודעות אבל.

מודעות שפורסמו

מודעות שפרסמו בעיתון מעריב, יסווגו לפי עניינים, אם זה מודעות אבל, מקומם בעמוד ראשון, אם זה מודעות דרושים שפורסמו, בדרך כלל הם יונחו בעמודים אחרונים, אבל מודעות ואזכרה, יודבקו בעמודים פנימים, לא בהתחלה ולא בסוף. רק באמצע. הנה לדוגמה, פרסום מודעות בעיתון ידיעות אחרונות. מיטב החשיפה שלהן יורגש בעיקר בקרב קוראי המגזין. ולא לאלו שרק מדפדפים פה ושם לקרוא אך את כותרות היום. לאומתם פרסום מודעות בעיתון הארץ לא תמיד ניתן יהיה לראות אותם.אך מדעות שפורסמו בעיתון ישראל היום, קרוב לוודאי שתוכלו להביט בהם ולהתרשם מאיכותם. לחזות ביופיים ולהתרגש בכל רגע ממראם. הכל לפי העניין,אינו דומה פני מודעות רגילות, לאחורי מודעות אבל. כל אחד כפוף לעניינו ומעלתו.

מודעות אבל

משהו שונה בתכלית, כמובן שהם מודעות אבל. מושג לגמרי אחר, אם במודעות דרושים עסקינן, הרי שמודעות כאלו, נועדו לתפוס את עיני קהל הקוראים המבקשים פרסום סמויים. לפתות את ליבם, לקנות או להידרש לאותו עניין ודבר. על הרוב זה עניין כספי כזאת ואחרת. מודעות אבל לא זו בלבד שאין בהם שום עניין כספי למפרסם, אלא מטרתם לגמרי משונה, אין כאן שום מטרת רווח כספים, ממון לאותו אחד שמפרסם מודעות אבל. וכל מטרת פרסום מודעות אבל הינה לצורך ידיעה, הבנה, ומושגי אבל שונים, הזמנת הציבור להלוויה, לקבורה, ליידע על זמני ניחום אבלים. כמובן שאין חינם בלא כלום. ופרסום מודעות אבל על ידי המשפחה עולים כסף, אבל מטרתם אינה הכסף, אלא פרסום גרידא, כעת נעבור וניגש להדפסת מודעות אבל, שם זו קטסטרופה מה שמתחולל, חברות פרסום חוגגים, זה לא בדיחה, זה עצוב מאד, עושקים אבלים בצורה מלוכלכת ובזויה. פשוט שודדים אותם. 

פרסום

חברות פרסום, ישנם אלפי משרדי פרסום למטרות שונות, אחת מחברתה, פרסום מודעות, פרסום עסקים, פרסום חוצות, פרסום דרושים. לכל חברה ייחודיות משלה, זה מתעסק עם מודעות אבל, השני משתמש עם לוחות ענק, השלישי בוחר במיתוג עסקים, הרביעי אוחז ראש עם מודעות אבל. המכנה המשותף לכולם הוא, בעלי מקצוע, כולם חברמנים שעברו קורסים רחבים, ולמדו במכללות, ובאוניברסיטאות, והוציאו תעודות ענקיות על הכשרתם לחברות לעמוד בראש פרסום מודעות אבל. בעיקרון פרסום הוא לא משהו קשה מי ידוע, אבל באם לא למדתם, איך תדעו. בלי לשבת ללמוד את החומר מטובי המורים בישראל. שום פרסום נורמלי לא יצא מתחת ידכם. אף לא מודעת אבל אחת, תוכלו לסרטט בוצרה הגיונית. רק הגיגים ושטויות, כפי שכבר נכתב כאת באתר מודעות אבל למכביר. 


פרסום מודעות אבל